POLÍTICA DE QUALITAT
Àmbit
RATENOW és una empresa tecnològica que es dedica al desenvolupament de sistemes per a la mesura contínua de l'experiència del client i del pacient.
RateNow té com a objectius:
- La creació d'enquestes digitals que permetin obtenir informació valuosa sobre la satisfacció i les necessitats dels seus usuaris.
- La distribució d'aquestes enquestes a través de diferents canals digitals, com ara els terminals de feedback, les enquestes per SMS i per correu electrònic.
- L'anàlisi i l'explotació de les dades recollides per les enquestes, generant informes i recomanacions per millorar la qualitat del servei i la fidelització dels clients i pacients.
RATENOW estableix els següents compromisos en matèria de qualitat:
- Aconseguir i augmentar la satisfacció dels nostres clients, incloent les parts interessades en els resultats de l'empresa, en tot allò referent a la realització dels nostres serveis.
- Compliment de la regulació, normativa interna, requisits reglamentaris, legals i altres requisits aplicables. Identificació, avaluació i gestió dels riscos i oportunitats derivats de la seva activitat.
- Millora contínua i excel·lència en la gestió, establint processos d'auditoria i revisió periòdica del sistema de gestió integrat, així com indicadors que permetin el seguiment continu del rendiment, promovent la innovació i l'increment de la productivitat amb criteris de rendibilitat, eficiència i sostenibilitat.
- Garantir el compliment dels objectius i la assignació dels recursos tècnics, humans i materials necessaris, i adoptar la millor tecnologia disponible per aconseguir una implantació eficaç de la política.
- Transparència en la informació proporcionada als grups d'interès, garantint la seva fiabilitat i rigor, i aplicant els processos i protocols interns que asseguren la confidencialitat d'aquesta informació.
- La formació i la informació orientades a assegurar que les persones de l'empresa coneixen i comprenen les normes i compromisos per poder dur a terme la seva activitat.
La present política de qualitat servirà com a base per a l'aprovació d'objectius de millora per part de l'Organització.
El CEO, Albert Esplugas Boter
02/06/2023